JAG KLARAR MIG INTE!

asså sseriöst nu måste jag vara ärlig, jag ska inte byta
blogg eller pausa! jag ska fortsätta som vanligt men jag
ska nog försöka bättra mig! men ni måste ge mig tiiips!
nu ska ja fixa mej sen ska ja dra ti lödde, eller ja ta bussen ..
jag har inge o göra här asso, så de är lika bra att dra ner dit.
jag ska typ handla nagellack eller så? men bara kanske.
jag har slösat skitmkt nu hela juli så ja får spara lite, vi
får se hur de går! :$ hehe, nu måste ja gå så ses vi senare :D
 
ajdina&jag<3
finfina minnen asso!

kramkramelma.

Kommentarer
Postat av: ´ ajdiina.

gör nte ny blogg, din är skitbra babe <3

du är finast (a) ..

2009-08-03 @ 18:34:33
URL: http://ddedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0