jag suger på att vara aktiv!




min webcam suger kan jag säga er - men här är resultatet från nagellacken jag köpte igår! ;D

TJOSAN ALLA SÖTA!
jag är på ett jäkla bra humör nu så de är ínte sant!
det har faktiskt varit en jättebra dag idag, bra&bra den har inte
varit tråkig kan jag säga er. har precis ätit upp mina vindruvor
och färgat klart naglarna, tog ett tag innan jag kunnde blogga ..
dom va ju tvungna att torka och allt - booring! me & my sweet
mother har städat hihi, imorgon kommer det någon som ska titta
på vår lilla lägenhet eftersom vi ska flytta, fy helsike vad jag
längtar asså! jag är inskriven på den nya skolan 28 september
så vi flyttar efter den 20 någongång, kommer bli jättespännande
faktiskt, hel ny stad, vänner, skola & hem! jag kommer absolut
inte sluta blogga! oh nej, tänkte pausa från bloggen för någon
dag sen men nejtack! jag ska till min pappa i helgen så vi får
se om jag har tillgång till internet annars så hörs vi på måndag!
jooo, nästa måndag ska vi gå&kika på den nya skolan ja ska börja
i, wiihu säger jag bara! ;D nu ska jag kika in på andras bloggar
och se vad dom gjort idag, så kanske hörs vi om en stund eller
så! (;

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0