solen har kommit fram, men vågar man lita på den?


ursäkta tjockis på bild ..

outfit idag:
linne - h&m 99:-
shorts - h&m 99 :-
converse.

en valnig outfit i de soliga vädret!
shit asså, de va riktigt varmt idag&jag hoppas
att vädret fortsätter så! idag satt vi inte inne och
bara glodde i vägarna utan ¨på med shortsen
och conversen och ut liksom! runtruntrunt blev
de typ, vi gick till ica och köpte glass eftersom
där va de billigast .. så gick vi dit o köpte glass
&allt, asså 2 glassar för 28 kr! ;| är dom normala
eller? aa, vi splittrades vid 6 och alla gick hem.
sen dess har jag inte gjort mycket .. suttit framför
datan hela tiden (inget nytt asså) gjorde min
cappucino&glodde framför tv:en .. japp imorgon
ska jag nog till pappa som sagt! wii, orkar knappt
vänta asså! nej nu börjar jag säkert bli tråkig så
ska dricka upp cappucinon och se va de finns på
tv så hörs vi kanske sen! ;
D


puss på er!
elma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0