godnatt!

godnatt sötnosar!
ska gå o sova lite nu, jag och mamma ska köra ner och
titta på vilken skola ja ska börja på i helsingborg imorgon! :D
jag orkar knappt vänta! ni ska få lite bilder på de också så kika in :D
haha, imorgon blir det tävling och roliga bilder minnsan!
skulle bara säga att filmen va jätte bra, cinderella story hette den ..
dom flesta hade redan sett den men de va min första gång!
och imorgon ska jag nog gå och hyra lite filmer också, så ska vi
se vad jag rekomenderar och inte :D

jag avslutar med denna outfit - de är tyvärr inte jag på bild men älskar outfiten!
tröja - gina tricot - 149 :-
tights - gina tricot - vet inte (ca 200)


jaja, nu ska jag sova, godnatt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0