nu ska ja skriva skiten ur mig!

ja minnsan,  jag va inte alls aktiv igår, kan ni förlåta mig för de?
jag jobbade med designer hela dagen, jag blev bara klar med en (
www.ddedic.blogg.se)!
jag ska fortsätta med min som ni kommer få se av lite senare, de blir inte mycket  ändring
men jag trivs inte med denna, varken bilden eller bakgrunden .. så ni får kika in som sagt ..
jag vet inte vad ja ska skriva asså, helt tanklös, de e så synd om en när de blir stopp i hjärnan
om ja ska säga så, men.. jag ville säga att igår smsa jag med typ en ''vän'' som ja varit ovän
med i 2 månader nu va? riktigt glad blev jag över att få se henne skriva igen! men asså jag
läste nyss kenzas blogg, hon hade en liten berättelse hur hon va som liten, asså de är jätte
roligt att läsa, ni själva kan kolla in, inlägget heter jag & dilay. annars ska jag nog inte göra
mycke mer idag, igårkväll hade vi gäster typ, mammas kompis och hennes son&hund.
den lilla skiten bet mig både i benet och handen, de är inte första gången direkt men hundar
är hundar och man kan inte göra något åt det. annars älskar jag hundar och så men den
hunden gillar verkligen inte mig kan jag säga er direkt, men jag ser hur ägaren myser med
den, leker och allt, men alla hundar är inte som man tänkt sig,
gillar ni hundar?
gud asså, regnet bara öser ner! jag minns de va samma skit väder på studen då också..
stackars studenterna, menmen, dom har iallafall tagit studenten, tur för dom .. för mig
är det långt till dess, jaaa, jag har en bild från studenten! där kan ni se att regnet spöat
ner på oss!

jag adelina egzona amela<3

oj, de blev ett långt inlägg, thihi nu ska jag fortsätta på min design så ses vi sen :D
puss/elma.

Kommentarer
Postat av: ajdina.

NI ÄR FINAST ;*

2009-07-31 @ 21:08:50
URL: http://ddedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0