sol eller regn?


bild på nya jeans som jag lovade er! :D

jag till vänster.
outfit; reaggejacka fån hbg - 250;-
            jeans från bikbok - 150;- (rea)
            converse från monte - 600 ;-

hej söta!
två bilder på dagens outfit och en grej jag hade lovat er! :D
idag blev det mc donalds med ajdina, vi åt typ två cheesburgare osso glass
som efterrätt .. de va verkligen längesen jag åt där! japp, efter de så gick vi till
gina tricot, kolla lite höstkläder, det är ju rea så varför inte passa på?
nja, vi hitta inget speciellt men ajdina ska köpa något imorgon, så de
kommer hon säkert lägga upp på sin blogg (
www.ddedic.blogg.se)!
så titta in där imorgon! senare mötte vi adelina typ, gjorde inget speciellt
gick runtruntrunt på stan, wihuu va kul (not) hah, men de va de ..
ja ska nog inte göra mer idag, jo nu ska jag äta typ så ses vi senare?

puss/e.


Kommentarer
Postat av: ´ ajdina.

ELMA, JAGÄLSKARDIG :)

2009-07-28 @ 19:31:49
URL: http://ddedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0